یک دنیای بهتر

به دنبال پیدا کردن راهی برای حرکت به سمت ساختن دنیایی بهتر

یک دنیای بهتر

به دنبال پیدا کردن راهی برای حرکت به سمت ساختن دنیایی بهتر

  • ۰
  • ۰

سلام به دنیا

سلام به دنیا.

این اولین مطلب این وبلاگ است. این اولین تجربه ی من در وبلاگ نویسی است و اولین وبلاگ من است. هدف دقیق بلندمدت از ثبت این وبلاگ هنوز دقیقا مشخص نیست. اما آمده ام که بنویسم و بهتر خودم و دیگران را بشناسم و یاد بگیرم و یاد بدهم. امیدوارم در آینده ی نه چندان دور هدف بلندمدت نیز مشخص شود و از ابهام بیرون بیایم.

من علاقه ی زیادی به کتاب خواندن دارم. البته این علاقه را تقریبا دو سال است که متوجه شده ام و در همین دو سال تعداد زیادی کتاب خوانده ام و دریافته ام که چقدر یک کتاب میتواند دید من را به زندگی عوض کند و مدل ذهنی پخته تری نصیبم کند. شروع کتابخوانی من را معلم بزرگوار و دوست عزیزم محمدرضا شعبانعلی رقم زد. در واقع آشنا شدن با او، مثل افتادن دومینویی بود که با افتادنش دومینوهای زیادی را می اندازد و همینطور پیش میرود و پیش میرود و دیگر نمیشود از حرکت بازش داشت. امیدوارم حتما به سایت روزنوشته های محمدرضا سری بزنید و یک مطلب از آن را بخوانید. مواظب باشید، اگر بیشتر از یک مطلب بخوانید ممکن است مثل من و خیلی های دیگر دچار اعتیاد مضمن به آن شوید! ولی اگر رفتید و خواندید، تا همه ی مطالب آن را (که فکر کنم به اندازه ی چند جلد کتاب باشد) نخوانده اید به اینجا برنگردید که ماندن در اینجا جز خسران برای شما ندارد.

امیدوارم بتوانم از کتاب هایی که میخوانم بنویسم، از تجربیات ناچیزم بنویسم و مورد نقد قرار بگیرم و یاد بگیرم.

  • ۹۴/۰۸/۰۷
  • مصطفی هادیان

نظرات (۱)

علیک سلام آقا مصطفی
من یه نفرم از طرف دنیا و شاید همسایه ی شما در کنار محمدرضا
به دنیای وب خوش اومدی
امیدوارم به هدف هات زودتر برسی

راستی شما توی سایت اموزشی متمم نیستی؟
پاسخ:
سلام حسین عزیز.
خیلی ممنون.

پس همسایه هستیم و دوست مشترکمون هم محمدرضا هست.
من تقریبا یه سال و نیمی میشه که عضو متمم هستم.
خیلی خوشحال شدم که از طرف یه متممی کامنتی دریافت کردم.

مرسی از اینکه سر زدید
خوشحال میشم که باز هم بیاید.



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی